Варіанти оплати:

  • Оплата при отриманні наложеним платежом.
  • Онлайн-оплата через LiqPay (не діє на самовивіз, замовлення оплачуєте на касі магазина).

 

Варіанти доставки:

  1. Доставка на поштове відділення або поштомат (Нова пошта).
  2. Самовивіз з наших магазинів OnePrice (за умови наявності товару у магазині). ВАЖЛИВО!  Дочекайтеся дзвінка оператора, який підтвердить наявність товару у магазині. 

За умови доставки на Нову Пошту, будь ласка, оглядайте товар на відсутність браку чи пошкоджень при отриманні.

Наразі через збільшену кількість шахрайств та махінацій - ми не приймаємо назад товар, якщо він був забраний з Нової Пошти, а потім його було вирішено повернути.

 

Вартість доставки залежить від тарифів компанії перевізника:


При замовленні на суму від 1000 грн — доставка безкоштовна*.

Мінімальна сума замовлення на сайті - 200 грн.


*доставка не є безкоштовною при замовленні товарів з поміткою "Товар партнера".
Партнерські товари відправляються з віддаленого складу окремою посилкою та оплачуються згідно з тарифами поштового оператора. В мережі наших магазинів немає можливості придбати партнерські товари. Вони доступні тільки для замовлень онлайн і недоступні для самовивозу.

 

Також ви маєте можливість замовити доставку кур'єром через додаток Glovo, якщо ви робите замовлення в радіусі 5км від найближчого магазину.

 

Зверніть увагу! 

  • Приблизний термін доставки Замовлення складає від 1-го до 3-х робочих днів. Доставка деяких Замовлень (залежить від обраного товару) може становити термін до 5-ти робочих днів. Термін доставки Замовлення наведено без урахування дня замовлення та при використанні перевізника ТОВ "Нова Пошта". Про точний термін доставки Замовлення Покупця повідомляє перевізник.
  • Замовлення зберігається на транспортному складі компанії не більше 5-ти робочих днів, після вичерпання цього терміну – вирушає назад.
  • Отримати замовлення може тільки та людина, яка вказана в транспортної декларації як одержувач. При собі необхідно мати документ, що підтверджує особистість.
  • Замовлення з доставкою через «Нову пошту» приймаються згідно з графіком роботи перевізника. Графік роботи компанії «Нова пошта» Ви зможете знайти на її офіційний сайт.
  • При замовленні в інтернет-магазині у вихідний день, замовлення почне опрацьовуватися в Понеділок, тому очікуйте ваш номер ТТН від "Нова пошта" починаючи з понеділка.
  • Якщо оплата замовлення відбувається переказом на розрахунковий рахунок Інтернет-магазину, у такому випадку, відправка товару проводиться тільки на наступний день після підтвердження оплати.

 

Дякуємо за розуміння!

З повагою, компанія OnePrice